Algemene voorwaarden

Deze algemene voorwaarden zijn ter bescherming van onze klanten en van ons zelf.

1. Bevestiging van uw bestelling
Zodra u bij ons een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons altijd een bevestiging c.q. factuur van uw bestelling per e-mail.

2. Betalingen
a. iDEAL
U kunt bij ons veilig en snel betalen met iDEAL. Gebruik maken van i-DEAL kunnen alle internet bankierende gebruikers van ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en Triodos Bank.
b. BANKOVERSCHRIJVING
Wilt u liever zelf uw betaling aan ons overmaken, dan is dit uiteraard geen probleem. Vermeldt u – voor een vlotte afhandeling – dan wel altijd het ordernummer bij uw betaling!
Bankgegevens:
ABN AMRO Bank
IBAN: NL61ABNA0511827237
BIC : ABNA NL2A
t.n.v. Huwelijks Accessoires te Budel
c. SOFORT Banking
Dit is een Europese betaalmethode die direct banktransacties uitvoert in het internet bankieromgeving van uw eigen bank. SOFORT banking is beschikbaar in: Duitsland, België, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Spanje, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Hongarije en Polen.
d. BANCONTACT / MISTER CASH / KBC / CBC
Bancontact / Mister Cash /KBC / CBC werken zoals iDEAL, maar dan voor onze Belgische klanten. U kunt betalen in uw vertrouwde internet bankieromgeving van uw eigen bank.

4. Verzending
Wij verzenden alle pakket- en brievenbuszendingen via PostNL, DHL, sandd of bpost.
U kunt aan het einde van het bestelproces zelf uw keuze maken.
U kunt er eventueel voor kiezen uw bestelling verzekerd te laten verzenden.
Indien u ervoor kiest om de door u bestelde producten NIET verzekerd te laten verzenden, is Huwelijks Accessoires op geen enkele wijze verantwoordelijk voor schade c.q. te laat bezorgen of verlies tijdens het transport door PostNL, DHL, sandd of bpost.

5. Verzendkosten
De in de webwinkel vermeldde bedragen zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.
Voor de verzending van al onze artikelen hanteren wij de actuele tarieven van PostNL, DHL, sandd of bpost (afhankelijk van uw keuze).
Wilt u de artikelen afhalen in onze magazijn te Budel, dan worden er uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven of u de bestelde artikelen wilt komen afhalen, of dat we deze (al dan niet verzekerd) mogen verzenden. Het exacte bedrag aan verzendkosten wordt tijdens het bestelproces zichtbaar direct, nadat u uw keuze voor de verzendwijze heeft gemaakt, onder het totaalbedrag van uw bestelling. Dus geen verrassingen achteraf.

De actuele tarieven van PostNL, DHL, sandd en bpost kunt u in onze webwinkel vinden onder “Verzendkosten”

6. Transportrisico
Huwelijks Accessoires draagt het risico van beschadiging en/of verlies van de artikelen tijdens transport mits de klant heeft voor verzekerd pakket gekozen. Nadat de artikelen door de klant in ontvangst zijn genomen, gaat het risico van beschadiging en/of verlies op de klant over.

In geval van retourzending binnen de zichttermijn is het transportrisico voor de klant, de klant is in dit geval verantwoordelijk voor de verzendkosten. Niet of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.

Indien één of meer artikelen zoek zijn geraakt, verplicht de klant zich ertoe op eerste aanvraag zijn medewerking te verlenen bij het onderzoek. Bij het niet voldoen aan deze verplichting is Huwelijks Accessoires gerechtigd de prijs van de artikelen op de klant te verhalen.

7. Privacy
Tijdens het bestelproces vragen wij om een aantal persoonlijke gegevens (naam, adres, e-mail adres, telefoonnummer). Deze gegevens gebruiken wij alleen om uw bestelling op correcte wijze af te handelen. De door u verstrekte / ingevoerde persoonlijke gegevens worden niet aan derden verstrekt.

8. Levering
Bij ons geplaatste bestellingen worden – mits op voorraad – in principe verzonden zodra uw betaling bij ons binnen is. De levertijd hangt uiteraard altijd af van het bestelde product.
Indien een voorraadartikel tijdelijk niet leverbaar is, ontvangt u hierover altijd bericht.
De levering van een product welke voor u gemaakt wordt, kan liggen tussen de één en drie weken. Een en ander is afhankelijk van de drukte rondom de hoeveelheid bestellingen en de tijd die nodig is om uw bestelling te produceren.

Vult u alstublieft altijd een uiterste leverdatum in (bij de opmerkingen tijdens het bestelproces), dan kunnen wij hier rekening mee houden en eventueel tijdig contact met u opnemen mochten er problemen gaan ontstaan met de levering.

Uiteraard dient u er natuurlijk wel zelf voor te zorgen dat uw betaling – voor de uiterste leverdatum! – bij ons binnen is. Komt uw betaling later binnen, dan wordt uw bestelling pas dan verzonden.

U ontvangt van ons altijd een bericht zodra uw bestelling is verzonden. U kunt ervan uitgaan dat PostNL uw bestelling binnen één tot drie werkdagen bij u aanbiedt. Bij verzending via DHL kunt u ervan uitgaan dat DHL uw bestelling binnen één tot drie werkdagen bij u aanbiedt. Bij verzending via sandd kunt u ervan uitgaan dat sandd uw bestelling binnen twee tot vier werkdagen bij u aanbiedt. Heeft u na vier werkdagen – na ontvangst van onze bevestiging van verzending – uw bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op.

9. Afwijkend afleveradres
U kunt tijdens de bestelprocedure een afwijkend afleveradres opgeven (bijvoorbeeld uw werkadres of het adres van degene waarvoor het pakketje is bestemd).
Indien u uw bestelling op een ander adres laat afleveren, geef dit dan door aan degene die het pakket in ontvangst moet nemen. Dit voorkomt dat een pakket wordt geweigerd.

10. Retour bij niet kunnen afleveren
Indien wij uw bestelling retour ontvangen omdat PostNL of DHL niet bij u kan afleveren (verkeerd adres ingevuld of pakket geweigerd) dan worden de verzendkosten en retour verzendkosten altijd aan u in rekening gebracht.

11. Retournering/herroepingsrecht
U heeft het recht binnen 14 dagen uw bestelling te retourneren. De kosten voor het retourneren zijn altijd voor de klant.

Goederen dienen in dezelfde staat als verzonden bij ons retour te komen, dat wil zeggen: niet beschadigd, niet gebruikt, niet gedragen, in originele verpakking etc. Als de goederen in dezelfde staat als verzonden bij ons retour komen, zijn alleen de verzendkosten voor retournering voor uw rekening. Bij acties waarbij een gratis artikel wordt aangeboden bij uw bestelling, dient het gratis artikel bij retournering ook retour gezonden te worden. Als we het gratis artikel niet retour ontvangen, wordt de verkoopprijs van dit artikel in mindering gebracht bij terugbetaling.

Artikelen welke speciaal voor u zijn gemaakt, kunnen niet zonder meer retour gezonden worden. Mocht er onverhoopt iets mankeren aan een speciaal voor u gemaakt artikel, neemt u dan direct na ontvangst van het artikel contact met ons op. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.

Welke artikelen kunnen niet geretourneerd worden?
Bedankjes, haaraccessoires, sieraden, piercings, drukwerk, artikelen die in de aanbieding (afgeprijsd) zijn, artikelen die op uw eigen wens zijn gemaakte, maatwerk.
Al deze artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Meer over het retour zenden van goederen en instructies voor het retour zenden van goederen vindt u in onze webwinkel onder “Retourneren”

RETOURFORMULIER
Een retourformulier vindt u bij aflevering in het aangeboden pakket.
Vul het formulier in en stuur het mee met uw retourzending.

RETOURADRES:
Het adres voor retourzendingen staat duidelijk vermeldt op het retourformulier.

Mail ons als u iets retour stuurt. Niet goed is geld terug garantie. Terugbetaling vindt altijd plaats binnen 14 dagen na ontvangst van de retour ontvangen artikelen en ontbinding van de overeenkomst.

12. Annulering voor levering
Indien u een bestelling plaatst en betaalt en ons voordat wij zijn overgegaan tot verzending een bericht stuurt dat u toch af wilt zien van uw bestelling, brengen wij u altijd de daadwerkelijke kosten in rekening die wij doorberekend krijgen van de bank. Het gaat hier om:
* de i-Deal kosten (kosten per transactie);
* Paypal kosten (kosten per transactie);
* kosten bankoverschrijving.

13. Garantie / aansprakelijkheid
Garantie geldt voor fabricagefouten welke door ons worden beoordeeld. De garantie geldt niet voor schade ontstaan door verkeerd gebruik. Wij zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor schade die veroorzaakt wordt door het gebruik van onze producten. Mocht er bij ontvangst onverhoopt iets aan een artikel mankeren, neemt u dan binnen 24uur contact met ons op. We komen er samen vast wel uit.

14. Kleurafwijkingen / afbeeldingen
Huwelijks Accessoires is niet verantwoordelijk voor kleurafwijkingen. Ondanks dat wij proberen de kleuren zo natuurgetrouw weer te geven, kunnen er altijd enige verschillen ontstaan door bijvoorbeeld uw beeldscherminstellingen. Het is streng verboden om foto's en afbeeldingen van deze website, zonder toestemming van Huwelijks Accessoires te gebruiken. 

15. Bereikbaarheid
Wij zijn maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 19:00 uur en zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer:
+31 (0) 495-470168.
Uiteraard kunt u ons ook een e-mail sturen: info@huwelijksaccessoires.nl

16. Identiteit ondernemer
Huwelijks Accessoires
Vestigingsadres:
Odapark 6
6021 EC BUDEL
The Netherlands

Telefoon: +31 (0) 495-470168
E-mail: info@huwelijksaccessoires.nl
KvK-nummer 17166890
BTW-identificatienummer NL819006762B01

17. Bijzonderheden
a. Informeer ons direct na ontvangst van de uw bestelling indien goederen niet in goede staat bij u zijn aangekomen.
b. Huwelijks Accessoires is niet verantwoordelijk c.q. aansprakelijk voor verkeerd gebruik en schade of letsel veroorzaakt door verkeerd gebruik.
c. Als u een bestelling plaatst in onze webwinkel of via e-mail, verklaart u daarmee tevens dat u akkoord gaat met onze voorwaarden.
d. Op overeenkomsten welke zijn aangegaan tussen Huwelijks Accessoires en de klant waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing.